Bankpas werkt niet altijd

 

Kleine gebeurtenissen kunnen grote gevolgen gevolgen hebben. Zo verschijnen regelmatig in de media berichten dat internetbankieren plat ligt. Al is het maar voor een paar uur, is het niet ondenkbeeldig dat velen daardoor getroffen worden.

 

Internetbankieren kan ook door een andere oorzaak geblokkeerd raken. Zo kreeg ik vorige week plotseling een melding op mijn ‘E. dentifier’, de paslezer van internetbankieren, dat de pas niet meer geschikt was. Ik heb van alles geprobeerd, de pas vele malen schoongemaakt, maar niets lukte. Inloggen onmogelijk. De chip is kennelijk niet meer te lezen. Zo te zien is de pas nog te gebruiken tot mei 2017. Maar ik heb er nu al niets meer aan.

 

Nieuwe pas

 

Hierdoor had ik geen andere keuze dan een nieuwe pas te bestellen. Levertijd maar liefst vijf werkdagen. Ik vind dat niet van deze tijd dat ik door slijtage van mijn bankpas zo lang niet meer kan internetbankieren. Volgens mij moet de levering sneller kunnen. Het lijkt wel alsof je ‘gestraft’ wordt voor intensief gebruik van je pas.  

 

Home

 

Wilt u meer weten over het bovenstaande onderwerp, of heeft u andere vragen aan Schölvinck-Incasso? Dan kunt u mij bereiken via 06-46 40 63 26, of gebruik het formulier hieronder om contact met mij op te nemen. U krijgt binnen 24 uur een reactie op uw e-mail.

Opmerking: De met * gemarkeerde velden zijn verplicht.